collective haul ✭

2014-05-31 ~ 21:29:38
Hollister
Linne pris ?
Trosor ?
 
Lindex
 Trosor 59 :- /styck
 
Ullared ✌
Blus 119 :-
dagbok som jag ska anända som träningsdagbok om man säger så 13 :- , don´t judge me
aloe vera drycker, köpte egentligen fler men visar bara 2 13 :-/styck
Primer, maybelliene 35 :- , SJUKT billigt. Jag har har både concealern och mousse foundationen och den liquid foundationen från den serien och gillar den inte så mycket men vem vet primern kanske är bättre.
 
tanning oil 59 :- , måste ju bli lite brun hahah
borste 9 :- , liknar tangle teezer
hårinpackning 15 :-
Tvungen att köpa den nya maraboun. Den va sååå stor och billig så jag kunde inte låta bli 19 :-
hårnålar 9 :-
tofsar 6 :-
 
Jag köpte shampoo, balsam och en tandborste också
 
IKEA
Sprayflaska 9 :-
Reseförpackningar 19 :-
Kodlås som jag tänkte ha på motionspalatset 29 :-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0