Tilda testar

2014-06-05 ~ 22:16:12
Nu så har jag sett första avsnitten på 2 nya serier. Ingen av de verkar värda att kolla på. 
 
 
Blue mountain state
 
 Verkligen superdåligt första intryck. Skämten va torra och allt blev bara äckligt. Blev som ett dåligt program på disney chanel fast lite bögigare. Näää usch de va bara inte bra. 
 
 
Game of thrones
 
 
Tro det eller ej men denna va faktiskt lite bättre än den förra men inte bra. Jag har i och för sig bara kollat ett avsnitt men man fattar seriöst ingenting. Allt är så invecklat och det skulle varit bättre om man fick veta lite eftersom. Nu så har det hänt typ 10000 saker innan som man inte vet om. 
 
 
Jag kommer inte börja kolla på de, men vill gärna hitta någon annan serie som är bra. Men imorgon så kommer ju säsong 2 av oitnb så de kan jag ju kolla först men aahh. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0