Lipbalms

2014-06-02 ~ 01:11:00
Skrivit mycket om dessa. De är inte bäst på att återfukta, men förpackningarna slätar över det. Så fräsha och snyggt gjorda förpackningar. smidiga också. ett plus i kanten är ju att de smakar gott. 
Jättebra på att återfukta, speciellt hydrate. ganska fina färger ochså. Det är skönt att inte behöva bära ett tungt läppstift. De luktar gott också. Enkla att applicera, ganska gulliga förpackningar och till ett bra pris men ändå känns de inte sådär klockrena favoriter. Vet inte varför men de är självklart värt pengarna.
Jag har säriöst 1000000 lypsyl. De är väldigt tråkiga. Återfuktar ganska bra och så men så gammla men klart godkända.
Nya favoriten. Den doftar underbart. återfuktar bra, men lite svår att applicera. Väldigt gullig förpackning måste jag säga. 
Säger bara usch. De luktar inte gott. Köpte den första jättebiligt bara för att jag var i behov just då av ett läppbalsam. Den andra köpte jag för att göra lipscrub med.
Denna doftar seiöst godast av alla, återfuktar bra, MEN Den är lite kladdig, och man vill äta den men tro mig den är inte god, den är inte transparent så läpparna blir typ vita efter att man användit den, förpackningen går lätt "sönder" och med det menar jag typ blir jätte bucklig, den är svår att öppna och applicera. Blev långt nu men what ever.
Jag har typ bara använt denna en gång. Den återfuktar bra. Har en ganska klumpig och ful förpackning. är inte jättelätt att applicera men det är ändå ett ganska bra läppbalsam som kan användas till mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0